3/26/2012

MEMORY FROM SPAIN!

kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa.

kello ehk puol 5 kun lähettii.




lentokoneesta! (:

 laskeutumas 6tunnin jälkee.
 bussista.

hotellin parvekkeelta. (;

 seuraava aamu :3





toinen aamu:D 


 laskeuduttiin joku kilometri rappusia alas siel meiän hotellilta rannalle(-:




se vesi oli siel rannal ihana värist (;
kolmas aamu (:: 
hehkeenä menos aamupalalle :D
 4 aamu (-; ja äitin syntymäpäivä! :')
 lähettii sellaselle vene retkelle atlantin valtamerelle! ;)



siel ois päässy uimaan ja riippu liitään ja kaikkee mut mä otin vaan aurinkoo. ja kävin sellasel moottori veneel menees -->

viides aamu! :)



meiän huone, mun siskon kaa :D
hotellin aula(y)
kuuudes aamu!:)


 noit rappusii oli kilsa ja me mentii ne alas lähes joka päivä. mut vaan kerran kiivettii ylös:D




janina julia jauhiainen<3 oli kauhee ikävä ):
altailta, illalla :>
viimeine ilta :d
 viimene aamu ): haikeeta oli.


 viimesii kuvii hotellista (:
bussista matkal lentokentälle! :>
 lentokentält. meiän lento lähti sielt 14.20? ja oltii tääl ihanassa loskasessa suomessa 22.30 (:

 käytiin lentokentällä starbucks kahvilassa :3

täs on viel pari kuvaa lentokoneesta (;

jos pääsitte tänne asti nii hyvä! yritin karsii 900 kuvasta jotai hyvii(: no siin ne on. oli kyl iha kiva palaa suomee ja nähä kavereit ja janina tietysti<3 mut toi ihana sää? (: mut väsyttäää vielki ihan sikana. mut siel oli ihan sairaan kivaa:) jaja rusketuin  mä nyt vähä, uin ja sellast:D shoppailinki mä muute jotai ja tuliaisii(: ja se hotelliki oli kiva (: mut ei mulla muuta, öitä! (:

5 kommenttia: