1/23/2016

Saturday playlist

Heipat täältä sängyn pohjalta! Oon viettänyt tässä lähes koko päivän mun koneen kanssa. Mun kurkku on niin kipeä, että hyvä, kun pystyn edes puhumaan. On ollut jo pari päivää. Ärsyttää niin paljon koska koeviikkokin on tulossa, en voi olla koulusta pois ja en tykkäisi olla treeneistäkään pois. Siksi oon nyt yrittänyt levätä ja juoda paljon! Toivon, että tää alkaisi jo helpottaa.

Mutta nyt aiheeseen, musiikkiin! Mulla on tapana, että aina, kun mä löydän uuden biisin josta tykkään, kuuntelen sitä niin kauan, että kyllästyn siihen enkä pysty enää kuunnella sitä. Alhaalta löytyy biisejä, joita ajattelin linkata teille, jotka löytyvät tällä hetkellä mun soittolistalta. Biisit on aikalailla sekailaisia, koska olen kuunnellut melko laajasti kaikkea viimeaikoina. Toivottavasti löydätte jotain uutta kuunneltavaa! Mulle saa myös ehdottaa hyviä biisejä!
IMG_5959 IMG_5970 IMG_5948
Stressed out - Twenty on pilots

I know what you did last summer - Shawn Mendes & Camilla Cabello

We were here - Boy

I'm in here - Sia 

Mama said - Lukas Graham

Love yourself - Justin Bieber

Like I'm gonna lose you - Megan Trainor

Our youth - Sonny Alven feat. Emmi

Dying for you - Otto Knows feat. Lindsey Stirling
Stay - Kygo feat. Many Noyes

Ei muuta kuin hyvää viikonlopun jatkoa!

1 kommentti: