3/03/2013

CURLY HAIR

sunday 015 sunday 016 sunday 017 sunday 018 sunday 014 sunday 011 heippa ihanat lukijani! teitä on tullut taas lisää ja kiitos siitä kaikille:-) ihan näin aluks kerron että oon valinnut top5 blogit mutta postausta siitä en oo vielä ehtiny tehä! kiitokset kaikille linkanneille! no mutta, keskiviikko ilta menikin vähän erilailla mitä olin suunnitellu, päädyin ulos kavereitten kanssa! ja meinasin jäätyä sinne:-D torstaina koulussa leivottiin pullaa jne! illalla en päässyt sitten taas treeneihin kun mulla ei ollut kyytiä! perjantaina kymmeneen kouluun ja kolmelta loppu! pääsin sitten tunniks kotiin ja sit lähin treeneihin! lauantaina meillä oli jengi ilta blizzardejen kanssa:-) mässättiin, tehtiin kaikkii tehtäviä ja muuten vaan oltiin! oli mulla kamera mukana mutta en ottanut ainuttakaan kuvaa sillä.. ostin lauantaina myös twilightin viimesen osan ja step up revolution! no tänään ajattelin chillailla ja katsoo noi leffat! neljältä lähen vielä treeneihin!
♥julia

7 kommenttia:

  1. Tää sun blogi pääs meijän blogissa "linkkaa blogisi" yheksän parhaan joukkoon! ;)

    >> http://pictures-blogi.blogspot.fi/2013/03/linkkaa-blogisi-voittajat.html

    VastaaPoista
  2. Hahah, ookko ite huomannu että kui paljo laitat kuvaa sun iphonestas?:DD
    ollu nyt jopa kolme postausta että ei oo ollu kuvaa siitä!! Hyvähyvä, ehkä vielä opit että iphone ei oo mikään normaalia puhelinta ihmeellisempi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olen kyllä huomannut! en mä sitä sen takia pistä et 'huomatkaa mul on iphone' enkä mä pidä sitä mitenkään erityisenä puhelimena! kuvaan sitä sillon kun se sopii kuvaan tai siinä näytöllä oleva kuva kuuluu siihen postaukseen! ja pahoitteluni jos se sua ärsyttää:) ja kyl mä sen kuvausta yritän välttää kun siitä tulee kauhee valitus silloin tällöin. ja mulla nyt vaan sattuu olemaan iphone. kuvaisin mitä muuta puhelinta tahansa yhtä paljon:)

      Poista
  3. Koska se linkkaa blogi postaust tulee :)) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. teen sen ehkä tänään loppuun ja julkaisen huomenna jos saan sen valmiiksi!

      Poista