3/18/2013

time heals everything or that's what they say

1 enjaksaenää 043 enjaksaenää 046 enjaksaenää 0420 enjaksaenää 048 enjaksaenää 051 enjaksaenää 054 enjaksaenää 056 collage heippa! mulla menee nyt vähän paremmin, mutta kun oon kotona kaikki ja joka paikka muistuttaa mua elviksestä. sen takia onkin välillä raskasta olla kotona, mutta niin kuin sanotaan että aika parantaa kaiken. siitä on nyt viikko. tuntuu vaan kuin siitä olisi ikuisuus. no jaa. viime viikko meni raskaasti, päivä kerrallaan. torstaina lähin koulusta pois, kun mulla oli paha olo ja olin hirveen väsynyt kun öisin ei uni tullut. nukuin kotona sitten pari tuntia ja lepäsin. menin sitten vielä treeneihin illemmalla. perjantaina oli moonlight-messu eli oltiin kirkossa riparin kanssa. illan olin sitten parhaan kaverin janinan kanssa! en päässyt edes treeneihin sen messun takia. no, mutta viikonlopuks mulle oli vaikka mitä, mutta en mennyt minnekkään loppujen lopuksi. oli serkun synttärit ja joku meikki esittely, mutta olin vaan kotona! paitsi sunnuntai iltapäivällä menin treeneihin. tänään kuvailin vähän asu-kuvia ja muuta. koulusta pääsin tuntia aikasemmin ja nautin treeni vapaasta päivästä!
♥julia

2 kommenttia:

  1. http://andrevei.blogspot.fi/2013/03/inspiroivimmat-blogit.html <- Tuolla ois pikkusta juttuu sinne päin! :)

    VastaaPoista