4/11/2013

converse

convers 004convers 003convers 005moii! nyt on sitten uudet kevät kengät eilen ostettu! oon jo aika pitkään halunnu converseja, mutta nyt ne tuli vasta ostettua. mulla oli tarkotuksena ottaa mustat tai valkoset ja ajattelin, että päätän vasta kaupassa kummat otan. no päätöstä helpotti se, että mustia ei enää ollut.. ja valkoisiakaan ei enään paljoa. toiset värit oli pinkki ja sininen, mutta onneks oli vielä mun kokoa valkoiset. jee! mut nyt kyllä pelkään että likaan nää. ehkä pitäis mun tuurilla ootella kuivia kelejä tai sitten ei;-) oli ne mulla jo tänään koulussa. tulee kyllä kovaan käyttöön! mutta joo. eilen eli keskiviikkona menin kouluun, mut ei se kyl ollu hirveen hyvä idea, pää alko särkee ihan kauheesti. pääsin onneks yhdeltä. iltapäivän vietin hyvän ystävän kanssa, kun päänsärky loppu:-) tänään sitten koulua ja treenit! huomenna kymmeneen kouluun ja illalla treenit. ihanaa perjantai! no ei muuta, kuin aurinkoista viikonloppua kaikille!
♥julia

2 kommenttia: