4/21/2013

@Willa

PicMonkey Collage 4 ostokset 001
ensimmäinen löytö willasta on bikbokista kännykkä tarrat. oon nähnyt näitä aika monella ja tykästyin heti! amerikan lippukin oli aivan täydellinen kuvaamaan tän hetkistä fiilistä! sillä mulla on ihan järjetön halu matkustaa floridaan, los angelesiin jne. viikon päästä floridassa on myös cheerleadingin worldsit jonne ois ihan unelma mennä!
ostokset 005
toinen löytö oli nämä ihanaiset pitsi shortsit! bongasin nää netistä vähä aika sitten, kun kerran pääsin sinne kauppaan oli mun pakko testata ja ne oli täydelliset!
ostokset 003ostokset 010
löysin myös mun hyvän ystävän rippijuhliin mekon ja siihen täydellisesti sopivan korun! mekon ostin ginatricotista ja korun h&mstä. ootan jo, että pääsen käyttämään niitä:-)
ostokset 012
heippa! tässä nyt oli eilisiä ostoksia willasta. muuta mitä ostin oli mustat carlingsin farkut, kun vanhat oli jo vähän kuluneet! niistä en kuvaa saanut. mutta juu. loppuviikko kului ihan hyvin! torstaina koulussa zumbaa ja köksää, jossa tehtiin hampurilaisia. illalla harkat. perjantai tuli sitten vihdoin ja menin 10 kouluun ja iltapäivällä oli taas harkat:-) lauantaina olin siis siellä willassa perheen kanssa ja pappani synttäreillä! tänään oon sitten ottanut noita ostos kuvia, enkä paljoa muuta! pitäisi lukea uskonnon ja saksan kokeisiin, kun illalla on vielä kolmen tunnin ripari tapaaminen.
julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti