4/26/2013

I need your love, I need your time, when everything is wrong you make it right

helouu! tää viikko vierähti nopeesti taas. koulua enään muutama viikko jäljellä niin kokeita kyllä riittää. se vielä kun olisi muutakin tekemistä, kun olla koulu kirjoissa kiinni. ensi viikollakin kai kaks koetta ja nyt tällä kuluneella viikolla oli saksa ja uskonto. ilmakin vain paranee koko ajan tuolla ulkona ja se houkuttelee ulos. mutta siis, maanantaina koulussa viimeiset paritanssit tänä vuonna.. ja kävin kaverin kanssa prismassa sekä rentoilin illemmalla! tiistaina saksan koe koulussa ja akro treenit jossa meni hyvin:-) keskiviikkona yheltä koulusta kotiin ja menin ulos kavereitten kaa. torstaina kouluun kymppiin, koska ei ollut yhtä valinnaista. illalla olin myös koululla esiintymässä vanhempain illassa, tanssiliikunnassa oltiin tehty sellainen ohjelma voimistelu nauhoilla.. perjantaina kymppiin taas kouluunillemmalla treenit. siinä oli lyhyesti mun viikko!
nyt kello on siis 1:10 kun kirjottelen nyt tätä. mulla on samaan aikaan kisakatsomo täällä;-) katson täältä livenä ICU cheerleadingin world championship, jotka tulee floridasta siis. odottelen molempia team finland joukkueitamun pitää kannustaa kahta valmentajaani, jotka kilpailee siellä! 
tekstiä riittää, mutta kuvia ei niin.. kameralla viikon aikana en oo kamalasti kuvaillut ja nyt viikonlopuks mun sisko vei mun kameran jyväskylään. joten nää kuvat sain koottua kännykästä, ig ja jtn kamerasta!
collage

kisaohjelmaa treenataan jo kovaa vauhtia blizzardejen kanssa! suomi ruotsi kisat on siis viikko ennen kuin koulu loppuu! jännittää! 
ostin vihdoin tuon pitkään kehutun tangle teezer! ja tähän asti oon tykänny tosi paljo!
vanha kuva instagramista! sinnekkään en oo paljoa ehtinyt päivitellä tässä koulun ja harkkojen välissä, mutta menkää seuraamaan jjjjuulia;-)
mulla alkaa taas olla ihan kauhee juuri kasvu hiuksissa. niin päätin sitten kokeilla tuota uutta öljy tekniikalla toimivaa hiusväriä! en vielä ole kyllä ehtinyt vielä värjätä sillä. 
meillä vaihtu pari viikkoa sitten jakso, mutta tunnit ei vähentynyt yhtään. kahdeksasta kolmeen lukuaineita uuvuttaa kyllä jokaisen! onneks kavereista ja kesäloman lähenevyydestä saa voimaa!
ihanaa! enään 5 maanantaita koulua jos oikein laskin! 36 päivää miinustettuna viikonloput ja helatorstai ei enää montaa päivää ja kohta olen menossa jo peruskoulun viimeiselle luokalle! 
vaikka kokeitakin on välillä pitää koulun jälkeen rentoutua! mismixin ja herkkujen ääressä
oikeesti rakastan noita bikbokin shortseja. haluun jo päästä käyttämään niitä joten kesä voisi jo tulla!
toinen tuttu kuva instagramista ja täältä blogista! 
julia

4 kommenttia:

  1. jee meki tullaa suomiruotsi maaotteluun ! :) toivottavasta törmätään siel, oot yks mun lempi bloggaajista ! :)

    VastaaPoista