6/15/2013

Love me today don't leave me tomorrow

sunny day 038 collage2 sunny day 007 sunny day 008 heippaa! oon aivan superväsynyt ollut ihan koko viikon ja luulin että kesälomalla saa nukkua. (tää mun väsymys on kyllä osittain omaa syytä:D) tulin keskiviikkona annin mökiltä iltapäivällä bussilla ja kun astuin bussista ulos tiputin mun laukun. en ajatellu sillon että siellä olisi ollut mitään tärkeää/hajoavaa. kotiin tultuani aloin heti tehdä riparitehtäviä, joita oli kolme sivua. otin sitten mun laukusta kamerani, kun piti kuvata jtn.. tajusin että objektiivi oli jumissa ja se piti outoa ääntä. aloin heti panikoida ja ajattelin että se on jumittunut itsestään, mutta muistin sitten laukun tippumisen ja siellähän se mun kamera oli ollut. ärsyttää ihan kamalasti:( nyt mun normi objektiivi on rikki ja pitää varmaan tilata uusi. onneks mun kameran runko pysy ehjänä! testasin sitä kalansilmä objektiivilla ja myös toisella objektiivilla.
torstaina aamuna mulla oli herätys tekemään riparitehtävät loppuun ja sen jälkeen mun oli poljettava kirkkoon korvaamaan yhtä riparitapaamista ja palautettava riparivihko. kotiin tulo matkalla kävin ostamassa mansikoita  ja kotona tein smoothieta:) nam! iltapäivällä oli vielä kolmanneksi viimeiset kesätreeneit.
perjantai oli viikon ainoa päivä, kun sain herätä omiin aikoihini ja vain rentoutua koko päivän sisällä, koska satoi koko päivän.
tänään lauantaina olin kavereitten kanssa willassa raxissa syömässä ja shoppailemassa! ostin vaalenpunaisen  hupparin cubuksesta, koska musta tuntuu että mulla on paljon huppareita kaapissa, mutta ne on kaikki tosi vanhoja enkä käytä lähes yhtäkään:D plus ostin bikinien yläosan ginatricotista.
julia

4 kommenttia:

  1. Ihanat shortsit! Onpa jotenkin tosi yksinkertaisen kaunis kattaus noissa viimeisissä kuvissa :D

    VastaaPoista
  2. Ihanat noi shortsit! :) Mistä ne on ?

    VastaaPoista