6/25/2013

Midsummer

mun juhannus kului perinteisesti ja ihan rauhallisesti mökillä perheen kanssa! ajelin skoballa, pelasin frisbeegolfia, mölkkyä, sulkapalloo jne, uin paljon (koska vesi oli niin lämmintä), saunoin, söin ihan liikaa, grillattiin, paistettiin lettuja, otin aurinkoa, soudeltiin moottorin kanssa, katseltiin auringon laskua ja poltettiin kokkoa!
näin meni mun juhannus viikonloppu! nyt on taas uusi viikko ja tää viikko onkin se mitä oon kauan oottanut.. riparille lähtö. eli koko ensi viikon oon metsän keskellä leirikeskuksessa ja viikon päättää sunnuntaina konfirmaatio. mun pitäisi nyt samalla siivota että pakata, mutta en vaan oo saanut vielä mitään aikaiseksi. huomenna ehkä olisi aika alottaa. alkuviikon oon vaan nauttinut lämpimästä säästä, löhöillyt ja alotin katsomaan pretty little liarsia (oon nyt ihan koukussa siihen sarjaan:D) maanantaina olin myös pitkästä aikaa janinan kanssa, naurettiin ja puhuttiin:)
yritän kirjoittaa vielä kerran ainakin tällä viikolla ja sen jälkeen palailen n. viikon päästä postauksella riparista.
midsummer 026 midsummer 029 midsummer 038 midsummer 046 midsummer 067 midsummer 060 midsummer 115 midsummer 119 midsummer 113 midsummer 126 midsummer 133 midsummer 134 ♥julia

2 kommenttia:

  1. Ihania tunnelma kuvia! <: Muutenki tosi kivan oloinen blogi! <:

    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka kommenttia! Ü

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista