5/16/2013

walking on sunshine!

saturday morning 003 saturday morning 006
päätin sitten kokeilla tehdä kiharoita ilman lämpöä tai muuta. onnistuin mielestäni ihan hyvin:-Dsaturday morning 012 heheh, tällasen löydön tein kaupassa;-) saturday morning 019
heippa ja aurinkoista viikon alkua! hehkutan koko ajan tuosta upeasta säästä pihalla mutta en voi sille mitään. mua piristää jo aamulla aurinko joka paistaa mun ikkunasta sisälle:-) kai mun pitää lopettaa tää hehkutus hetkeksi.
oon siis nyt junassa menossa harkkoihin ja ajattelin päivitellä vähän kuulumisia! äitienpäivä sunnuntai kului hyvin:-) aamulla äitille tehtiin aamupalaa ja päivällä mentiin mummille syömään. illemmalla mulla olikin treenit. maanantaina oli aivan hullua pyöräilyä.. kävin koulupäivän aikana 2 kertaa kotona ja matkaa on joku 4km. no mutta iltapäivällä sain istua kemian kirjan kanssa. kävin myös h&mssä ja ostin sieltä yhden laukun mistä olin unelmoinut jo kauan! en ollut nähnyt sitä missään muualla kuin netissä ja olin etsinyt sitä kaikkialta.. sitten se osui mun silmään riihimäen h&mssä! mun oli pakko viedä se kassalle;-) tiistaina mulla oli heti aamulla kemian koe, mutta muuten oli ihan hauska päivä! meiän koulussa oli käymässä paraurheilijoita eli jollain tavalla vammaisia urheilijoita! he olivat järjestäneet erilaisia pisteitä esim pyörätuoli korista, sokeiden jalkapalloa jne. kotiin pääsin kolmelta ja menin sitten siskon kanssa kuvaamaan pihalle! ne kuvat mulla on vielä kamerassa. keskiviikko kului koulussa.. olin siellä n.10 tuntia, koska oon tukioppilas ja meiän piti olla siellä kertomassa tuleville seiskoille uudet luokat! 
tänäänkin on kiirettä pitänyt koulussa ensin ja nyt lähtiessä harkkoihin.. aion julkaista yhden toivepostauksen nyt ainakin ensi viikolle:-) koska kokeita riittää jokaiselle päivälle! onneksi enään 11 koulu päivää!
♥Julia

4 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset!! Miten teit noi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia:-) ja tein sellasilla patukkapapillijoiteilla, vähän samalla lailla kuin letti kiharat eli pistin ne kosteisiin hiuksiin ja nukuin yön yli !

      Poista
  2. ei sovi sulle noi kiharat... tossa kun oot selkäkameraan niin siinä sopii mutta ei eestä päin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en itekkään tykännyt tosta etu hiusten lopputuloksesta! kiitos mielipiteestä!

      Poista