5/06/2013

you're gonna miss me when i'm gone


pictures 022 pictures 032 pictures 034 pictures 037
ikeasta löysin tämmösen söpön pitsi säilytys jutun, mikä sopii täydellisesti meikeille ja muille
pictures 025 pictures 027
holaa! ja aurinkoista maanantaita. viikonloppu kului reippaasti. lauantaina leiripäivä blizzardejen kanssa alkoi kymmeneltä ja hiottiin kisa ohjelmaa. sen jälkeen kyllä väsytti ja heti kun pääsin kotiin menin hetkeks nukkumaan. lauantai oli niin kaunis päivä ja olin melkein koko päivä sisällä.. no onneks näitä kauniita päiviä riittää nyt:-) sunnuntaina päätettiin sitten lähteä ikeaan ja löysin sieltä vaikka mitä söpöjä asioita! ostin itselleni uuden kirjoituspöydän tuolin, huovan, super söpöt mukin ja kulhon, löysin jopa äidille äitienpäivä lahjan:-) ja muuta sellasta. tänään heräsin puoli seitsemän ja aurinko paistoin jo kauniisti mun ikkunasta! oi kun on niin kesäistä. koulussa meillä oli suunnistusta.. juostiin keskellä metsää. no kun tulin koulusta kuvailin vähän ja nyt ois tarkotus että mun sisko värjäis mun hiukset! mun juurikasvu on taas jo ihan kamala. katotaan nyt mitä saadaan aikaseksi.
postauksen biisi sopii hyvin siihen että oon nyt opetellut pitch perfect- leffasta sitä cup song juttua:-D osaan jo aika hyvin..
julia

3 kommenttia:

  1. oi tää on niiin ihana blogi ja oot tosi kaunis ja olis niin ihana tuntee sut :) voitko muuten tehdä kysymyspostauksen tai myday videota

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon:-) tällaset kommentit piristää aina huimasti päiviä:-) ja juu voisin!

      Poista